PRYWATNA POMOC STOMATOLOGICZNA W KLINIKACH HOLLYWOOD SMILE TUREK & KALISZ

Pogotowie stomatologiczne w naszych Klinikach zostało stworzone z myślą o pacjentach w nagłych przypadkach bólowych. Każde zgłoszenie bólowe jest traktowane przez nas priorytetowo.

JAK POMAGAMY?

Lekarz przeprowadza szczegółowe badanie pacjenta oraz stawia diagnozę, który ząb jest źródłem bólu. Po przeprowadzeniu badania lekarz postępuje według ustalonych procedur, dążąc do uśmierzenia bólu zęba. Pacjent może liczyć na stałą opiekę stomatologiczną zarówno przed jak i po wizycie.

ZAKRES NASZEGO DZIAŁANIA:

Przyjmujemy pacjentów pełnoletnich, nastoletnich oraz dzieci, również w wieku przedszkolnym. Przeprowadzamy zabiegi z zakresu leczenia zachowawczego, endodontycznego oraz chirurgicznego: leczenie zachowawcze, naprawa uszkodzonej odbudowy protetycznej, wykonanie blokady nerwu, leczenie zmian na błonie śluzowej, leczenie farmakologiczne.

Poniżej informacja dotycząca pomocy stomatologicznej dla dzieci i dorosłych.

Pacjenci dorośli:

• nacięcie ropnia
  • usuwanie zębów stałych będących źródłem bólu
  • zaopatrzenie rany poekstrakcyjnej z innego gabinetu
  • leczenie suchego zębodołu
  • leczenie powikłań po zabiegach chirurgicznych
  • dewitalizacja zęba
  • wstępne opracowanie kanału/ów
  • zaopatrzenie ubytków

Dzieci:

• usuwanie zębów mlecznych
  • nacięcie ropnia
  • zatrucie zęba mlecznego
  • opatrunek w zębie mlecznym
  • zaopatrzenie urazów zębów

JAK ZGŁASZAĆ POTRZEBĘ POMOCY W PRZYPADKU BÓLOWYM?

W celu uzyskania pomocy stomatologicznej należy skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem: 62 506 50 03 63 306 70 07

Warunkiem skorzystania z wizyty jest uprzednia rejestracja telefoniczna. Pacjenci , którzy wymagają pilnej opieki stomatologicznej zostaną przyjęci w najszybszym możliwym terminie.

HARMONOGRAM PRZYJĘĆ POGOTOWIA STOMATOLOGICZNEGO:

W wyznaczone dni w godzinach 10-18. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: 62 506 50 03 63 306 70 07

Dyżur stomatologiczny przeprowadzany w naszych klinikach nie jest objęty refundacją NFZ.