Jeśli zależy Ci na zachowaniu pięknego, estetycznego uśmiechu – pomogą Ci zabiegi stomatologii estetycznej. Wybielanie zębów to kompleksowa propozycja dostępna w niewygórowanej cenie.

wybielanie zebow turek

ZABIEG WYBIELANIA ZĘBÓW – DLA KOGO?

Wybielanie zębów proponujemy przede wszystkim osobom, które zmagają się z występowaniem przebarwień na powierzchni uzębienia. Przyczyny ich występowania mogą być różne – od rodzaju i ilości spożywanych produktów (wywołać je mogą nawet stosowane w dużych ilościach kawa, czy herbata) aż po czynniki chorobowe. Niezależnie od przyczyny, przebarwienia te mogą dość znacząco obniżyć komfort życia, zniechęcając do uśmiechu – warto więc rozwiązać ten problem tak szybko, jak to tylko możliwe.

Hollywoodzki uśmiech to tylko kwestia kilku zabiegów!

NA CZYM POLEGA ZABIEG WYBIELANIA ZĘBÓW?

Na początku higienistka oczyści Twoje zęby z płytki nazębnej, aby móc lepiej ocenić kolor zębów. Pozwoli mu to na dobór odpowiedniego, dopasowanego do Twoich potrzeb środka wybielającego. Po nałożeniu produktu na Twoje zęby, następnym krokiem jest na aktywowanie preparatu naświetlając zęby światłem UV. Jedna sesja trwa zaledwie 15 minut.

Pamiętaj, by przez 7 dni po wykonaniu zabiegu unikać alkoholu, a także produktów barwiących zęby – w tym powyżej wymienionej kawy i herbaty.

WYBIELANIE ZĘBÓW – PRZECIWWSKAZANIA

Niestety, nie zawsze wybielanie zębów jest zalecane. Jeśli jesteś w ciąży, lub karmisz piersią, cierpisz na nadwrażliwość zębów, lub jesteś w wieku poniżej szesnastu lat – skonsultuj się z nami, aby dowiedzieć się, czy możesz zdecydować się na taki zabieg. Wybielanie zębów odradzane jest ponadto osobom cierpiącym na próchnicę, a także zmagającym się z uzależnieniem od tytoniu.